Klantwaarde

Klantwaarde/ klantcontact

Klant is koning,

Toch?

Natuurlijk!


Hoe efficient zou het zijn als alle werkzaamheden zouden bijdragen aan de waarde voor de klant?


In deze training geven wij inzicht in het systeem van jullie organisatie en de werkprocessen.

Daarbij bekijken we naar de handelingen in zo'n werkproces en hoe deze wel of niet van meerwaarde zijn voor de klant.

We voeren werkzaamheden uit "omdat we dat zo doen."

Maar dragen deze werkzaamheden ook daadwerkelijk bij aan de kwaliteit van de dienst of produkt voor de klant?

 

Natuurlijk is de klant koning in jullie organisatie.

In deze training krijgen jullie als team ook nieuwe feiten en inzichten om de klantwaarde te verhogen.


E-mail efficient

In deze tijd werken we veel digitaal. 

Ook hebben we digitaal contact met onze klanten. Bij face tot face contact nemen we met andere zintuigen waar, waardoor we andere/ nieuwe informatie ontvangen. Welk soort contact is op welk moment van meerwaarde voor de klant? 

Hoe zorg je ervoor dat je echt begrijpt wat de ander bedoelt tijdens een digitale meeting?


Resultaat

- Meer efficiency in de uitvoering van het werkproces

- Meer kwaliteit van de dienst/ produkt

- Meer tevreden klanten


Praktische informatie


    Team Trainingsdag

    2x 8 uren     

    Evaluatie gesprek

     

            Locatie De Kook in Nuland

    In een persoonlijk gesprek vertellen wij graag hoe wij met deze training van meerwaarde kunnen zijn voor jullie team.