In beweging

In beweging


Wil je graag in beweging komen, maar weet niet hoe?

 

De norm van het RIVM is op dit moment 150 minuten matig tot intensief bewegen. Kom jij daaraan?

 

Volgens een onderzoek van het TNO zitten mensen gemiddeld 10, 3 uur per dag, mede door de toename van schermtijd.

 

Door kleine eenvoudige stappen kom je al in beweging. Bewegen hoeft niet ingewikkeld te zijn en ook niet teveel te kosten aan euro's en/ of inspanning. 

Toch zorgt beweging wel voor veel gezondheidsvoordelen.

En een bijkomend voordeel; je zult er fijner van slapen en energieker opstaan.

 

De kracht zit hem niet in de beweging zelf, maar in het herstel daarna.


FITT Plan

 

Het FITT- beweegplan bestaat uit meer bewegen en meer sportmomenten.

Dit kan al door kleine stappen te zetten en hoeft niet ingewikkeld te zijn.

Het FITT- beweegplan is op jouw maat en afhankelijk van jouw doel.

Wil je afvallen of meer conditie of meer energie?

Met het FITT- beweegplan is er succes voor iedereen.

 

Het FITT-beweegplan bestaat uit:

  1. Frequentie (hoe vaak)
  2. Intensiteit (hoe zwaar)
  3. Tijd (hoe lang)
  4. Type (wat ga je doen)

 

Kom ook in beweging!